تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782578
شناسه : 3782578
تاریخ :
انجام ۱۰ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۱۵ نفر دستگیر شدند اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام ۱۰ ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۰ نفر دستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۰ مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: این رویدادها حوزه‌های مختلفی از جمله دستگیری سارقان، کشف قاچاق کالا و چوب، مواد مخدر و غیره بوده است.

وی با بیان اینکه طی این مأموریت‌ها ۱۵ نفر دستگیر شدند، افزود: بیشترین تعداد دستگیری با شش نفر به کشف ۴۵ کیلو گرم مواد مخدر از دو سواری در محورهای مواصلاتی استان مربوط می‌شود.

توقیف کالاهای قاچاق

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه دو کامیونت حاوی قاچاق کالا در حوزه شاهرود توقیف و رانندگان دستگیر شدند، ابراز داشت: مورد اول کامیونت حاوی البسه بچه گانه به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از مشهد به سمت پایتخت بود و مورد دوم کامیونت کفش کتانی خارجی، انواع ضبط و باند خودرو فاقد هر گونه مدارک گمرکی و قانونی حمل می‌کرد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه مأموران انتظامی شاهرود هنگام گشت زنی متوجه موتور سیکلت سنگین ۲۵۰ تریل قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال شدند، تصریح کرد: پرونده متهم تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه شش هزار پاکت سیگار قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در آرادان کشف شد، افزود: راننده که قصد انتقال محموله از تهران به استان‌های شمال شرقی را داشت در محور آرادان_ گرمسار دستگیر شد.

شناسایی و دستگیری سارقان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان سیم و کابل در دامغان خبر داد و ابراز داشت: این دو متهم به انجام ۱۷ فقره سرقت در این شهر اعتراف کردند.

موقوفه‌ای از دستگیری سارق منازل ویلایی سمنان خبر داد و تصریح کرد: این سارق به انجام ۲۵ فقره سرقت در سمنان اعتراف کرده است.

وی بابیان اینکه مأموران انتظامی میامی هنگام گشت زنی متوجه خودرو سمند سورن سفید رنگ مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: استعلام خودرو حاکی از این داشت که سواری از تهران سرقت رفته لذا خودرو توقیف و متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری متهم جعل عنوان ایران خودرو

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۰۰ کیلو گرم چوب تاغ از یک سواری پراید به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در روستای نردین میامی خبر داد و ابراز داشت: خودرو توقیف رانده دستگیر و محموله به اداره منابع طبیعی انتقال یافت.

موقوفه‌ای با بیان اینکه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری شاهرود موفق به کشف پیش دستانه کلاهبرداری تخت عنوان فروش خودرو به جانبازان شدند، تصریح کرد: این فرد متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی افزود: فرد متهم با عنوان نماینده ایران خودرو و واسط ثبت نام خودرو با قیمت پایین‌تر از قیمت بازار قصد کلاهبرداری داشت که از این اقدام خود ناکام ماند.