تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782577
شناسه : 3782577
تاریخ :
کشف انواع کالای قاچاق از ۳ واحد صنفی در قاین اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان قاینات از کشف مقادیری کالای قاچاق و اقلام غیر مجاز از ۳ واحد صنفی واقع در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا فولادی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گزارشات مردمی در خصوص فروش اقلام غیر مجاز در واحدهای صنفی شهرستان قاین، طرح نظارت بر اصناف به منظور جلوگیری از تخلفات و جرایم، توسط پلیس این شهرستان اجرایی شد.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، اصنافی که اقدام به فروش کالای غیر مجاز می‌نمودند را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی محل‌های مورد نظر بازرسی شدند که در بازرسی از واحدهای صنفی انواع کالای غیر مجاز و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات با بیان اینکه به دستور مقام قضائی ۳ واحد صنفی متخلف پلمب شد تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ فولادی از شهروندان خواست در صورت اطلاع یا مواجهه با هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف دپوی سوخت قاچاق در قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین همچنین از کشف ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به صورت دپو نیز در این شهرستان خبر داد.

فولادی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان قائنات با کسب خبری مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در یک منزل مسکونی واقع در سطح شهرستان، بلافاصله رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی پلیسی محل دپوی سوخت قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل شناسایی شده، ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات بیان داشت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.