تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782576
شناسه : 3782576
تاریخ :
دستگیری خرده فروش مواد مخدر صنعتی در سرایان اقتصاد ایران: بیرجند-جانشین انتظامی شهرستان سرایان از دستگیری خرده فروش مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۷۷ گرم موادمخدر صنعتی از متهم کشف شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی علمدار ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان مواد برابر اخبار واصله مبنی بر فعالیت یکی از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان سرایان، و ایجاد نارضایتی و سلب آسایش و آرامش شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان سرایان بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرایان با اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات میدانی، متهم را که در محورهای مواصلاتی شهرستان قصد وارد کردن مواد مخدر را داشت شناسایی کردند.

علمدار افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی خودروی متهم را متوقف که در بازرسی از خودرو و سرنشینان آن، مقدار ۷۷ گرم مواد مخدر صنعتی کشف شد و متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش را از مردم سلب کنند.

دستگیری سارق و کشف موتورسیکلت سرقتی در شهرستان بشرویه

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه نیز از دستگیری سارق و کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصر الله طاهری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت موتورسیکلت در شهرستان بشرویه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بشرویه با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی در نهایت سارق موتورسیکلت را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شد؛ خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ طاهری به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.