تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3782573
شناسه : 3782573
تاریخ :
توزیع لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند تهرانی اقتصاد ایران: شهرداری تهران با همکاری خیرین، کمیته امداد و بهزیستی، در آستانه سال تحصیلی ۲۴ هزار بسته لوازم‌التحریر را میان دانش‌آموزان نیازمند تهرانی توزیع خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی امیری؛ مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، در حاشیه پویش "نسیم مهربانی 2" که به جمع‌آوری و اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اختصاص دارد و بعدازظهر امروز در مصلای امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی شهرداری تهران، توجه به محلات محروم و کمتر برخوردار است. در این راستا، افراد نیازمند در اولویت برنامه‌های ما قرار دارند.

وی با اشاره به اجرای پویش "مهربانی" در سال گذشته در مناطق 22گانه تهران افزود: امیدواریم امسال نیز با همکاری کمیته امداد، خیرین، گروه‌های جهادی و همکاران شهرداری تهران، اقلام آموزشی مانند لوازم‌التحریر، کیف و کوله‌پشتی را به‌صورت بسته‌هایی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کنیم. سال گذشته این اقدام با تهیه 7 هزار بسته به نیت 22 هزار شهید تهران انجام شد و هر بسته به یاد یکی از شهدا به دانش‌آموزان نیازمند اهدا گردید.

امیری با اشاره به اینکه مهرماه معمولاً با ترافیک شناخته می‌شود، تأکید کرد: تلاش ما این است که مهر امسال را بانشاط کنیم و این نشاط را به گروه‌های کمتر برخوردار و محرومان جامعه تزریق کنیم. بخشی از این اقدام با همکاری مردم، خیرین و شهرداری تهران انجام می‌شود. امسال نیز مانند سال گذشته، پویش "نسیم مهربانی" برگزار شد و 12 هزار بسته در محل مصلی آماده تحویل به نیازمندان است. همچنین 4 هزار بسته دیگر توسط سازمان خدمات اجتماعی برای کودکان کار و خیابان تهیه شده است و قصد داریم این تعداد را به 24 هزار بسته افزایش دهیم.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه اقلام لوازم‌التحریر تهیه شده از نوشت‌افزارهای ایرانی ـ اسلامی است، گفت: یکی از اهداف ما ترویج مصرف کالاهای ایرانی و آشنایی مردم با تولیدات داخلی است. عمده بسته‌های تهیه شده شامل تولیدات ایرانی ـ اسلامی است.

وی در خصوص ارزش ریالی بسته‌ها بیان کرد: ارزش متوسط هر بسته حدود 500 هزار تومان است. بسته‌ها به‌صورت متعادل تنظیم شده‌اند تا به شکل مساوی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرند.

انتهای پیام/