تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3782571
شناسه : 3782571
تاریخ :
گروه بهمن با ۳۴ محصول به نمایشگاه مشهد می‌رود اقتصاد ایران: عصر خودرو- گروه بهمن در بیست و چهارمین نمایشگاه خودرو مشهد با محصولات محبوب و جدید خود در حوزه سواری، تجاری و موتور سیکلت حضور خواهد یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، گروه بهمن در این نمایشگاه برای نخستین بار از اتوبوس برقی 12 متری درون شهری و اتوبوس بین‌شهری دیزلی رونمایی می‌کند.  

همچنین این گروه خودروسازی با طیف متنوعی از محصولات سواری همچون فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت و ون باری اینرودز و نیز در گروه خودروهای تجاری کشنده بایک X9 به عنوان قدرتمندترین کشنده بازار با موتور 560 اسب بخاری و نیز کامیونت F38 به منظورتکمیل زنجیره محصولات در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

 

گروه بهمن در حوزه خودروهای وارداتی (بی‌ام کارز) دست پر راهی نمایشگاه مشهد شده است. خودروهای BYD  ،HAVAL H6 ، EQM5 ، KORANDO و نیز H5 قرار است در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گیرد.

گروه بهمن در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد که از 28 تا 31شهریور ماه از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود، در سالن فردوسی، پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.