تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782570
شناسه : 3782570
تاریخ :
مشکلات ۷۹۹۷ پرونده صنایع یزد بررسی و رفع شد اقتصاد ایران: یزد- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از بررسی و رفع مشکلات هفت هزار و ۹۹۷ پرونده صنایع این استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدکاظم صادقیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری ششصد و هجدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: تاکنون ۶۱۷ جلسه کارگروه اصلی تسهیل و رفع موانع تولید و ۳۴۸ جلسه کمیته تخصصی و چهار هزار و ۹۱۴ جلسه کارشناسی به منظور رفع مشکلات صنایع استان یزد تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هفت هزار و ۹۹۷ پرونده صنایع در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: ۱۸ درصد پرونده ها مربوط به صنایع شیمیایی و سلولزی، ۱۶ درصد مربوط به صنایع معدنی، ۱۵ درصد مربوط به صنایع نساجی، ۱۴ درصد مربوط به صنایع فلزی و برق، هفت درصد مربوط به صنایع غذایی و دارویی و ۳۰ درصد نیز مربوط به جهاد کشاورزی و گردشگری بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه این جلسات هشت هزار و ۷۰۰ مصوبه داشته‌اند، بیان کرد: ۶ هزار و ۱۴ مصوبه مربوط به مسائل بانکی واحدها، ۸۵۳ مصوبه مربوط به مسائل تامین اجتماعی، ۲۴۹ مصوبه مربوط به مسائل مالیاتی، ۱۲۰ مصوبه مربوط به مشکلات حوزه گاز واحدها، ۱۶۲ مصوبه مربوط به مسائل حوزه برق واحدهای صنعتی و ۱۳۰۲ مصوبه مربوط به سایر مشکلات صنایع استان یزد بوده است.

وی؛ دستور کار ششصد و هجدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان را بررسی و تصویب توافقات کمیته تخصصی کارگروه بخش صنعت، بررسی و تصویب مصوبات و توافقات کمیته تخصصی اقتصاد مقاومتی دادگستری، بررسی و تصویب توافقات کمیته تخصصی کارگروه بخش جهاد کشاورزی و بررسی و تصویب تواقفات کمیته تخصیص آب مورد نیاز متقاضیان واحدهای تولیدی و خدماتی ذکر کرد.