تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782567
شناسه : 3782567
تاریخ :
۳۲ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان بوشهر رونمایی می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: در هفته دفاع مقدس امسال ۳۲ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان بوشهر رونمایی می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ علیرضا غریبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از ۲ هزار برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر خواهیم داشت که شامل برنامه‌های متنوعی است که در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های شاخص کشور در این هفته را تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: امسال سهم استان بوشهر برای تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، ۱۸ هزار نفر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به تجلیل از سه هزار رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس استان بوشهر در این هفته تاکید کرد: تجلیل از بانوان، همسران رزمندگان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس در دستور کار است.

وی گفت: با توجه به برنامه دیدار رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در هر یک از شهرستان‌ها ۳۰۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

غریبی با اشاره به رونمایی از ۳۲ عنوان کتاب در زمینه دفاع مقدس در استان بوشهر افزود: تبیین نقش‌آفرینی مردم استان بوشهر در دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است.