تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3782564
شناسه : 3782564
تاریخ :
تهیه ۲۴ هزار کوله و بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند اقتصاد ایران: مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از تهیه ۲۴ هزار کوله، بسته لوازم التحریر و نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند پایتخت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی امیری مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، در جمع خبرنگاران در حاشیه پویش جمع آوری و اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان بی‌بضاعت در آستانه سال تحصیلی اظهارداشت: یکی از رویکردهای ما توجه به محلات محروم و افراد کمتر برخوردار است و از همین رو سال گذشته پویش نسیم مهربانی را با کمک گروه‌های جهادی و خیرین اجرا تا اقلام آموزشی و لوازم التحریر به دانش آموزان ارائه شود.

وی افزود: سال گذشته پویش را با تهیه و توزیع ۷ هزار بسته آغاز و هر کوله به نیابت از یک شهید اهدا شد.

امیری گفت: امسال با شعار برای ایران برای آینده و پویش سلام به آینده برنامه را اجرا کردیم که ۱۲ هزار بسته برای دانش آموزان نیازمند آماده شده در مصلا و ۴ هزار بسته دیگر برای کودکان کار و خیابان تهیه و در صددیم به ۲۴ هزار بسته برسیم که همه از اقلام و نوشت افزار ایرانی، اسلامی است.

امیری بیان داشت: ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است و خانواده‌ها را با همکاری کمیته امداد و بهزیستی و مناطق شناسایی تا در اختیار نیازمندان قرار دهیم.