تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3782561
شناسه : 3782561
تاریخ :
ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است اقتصاد ایران: فرمانده کل ارتش با بیان اینکه افزایش جمعیت قرآنی فرزندان خانواده بزرگ ارتش، چشم‌انداز ما است، گفت: ارتش، نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است که می‌توان آن را به دست گرفت و به همه نشان داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در اختتامیه بیست و چهارمین مسابقه قرآن کریم خانواده‌های ارتش که امروز (سه‌شنبه) در مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب که مهم‌ترین سند ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی است، دو نقطه عطف داریم؛ یکی آمادگی برای ظهور و دیگری تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: مقدمه رسیدن به نقاط عطف گام دوم انقلاب اسلامی داشتن جامعه قرآنی است و جامعه‌ای می‌تواند جامعه آماده ظهور شود که جامعه قرآنی باشد.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: بنا بر ظرفیت‌های موجود در ارتش و ارزش‌های این سازمان، ممتاز بودن برای ارتش کار خیلی مهمی نیست و جزو دستاوردهای اولیه آن است، اما آنچه خانواده ارتش باید از خود نشان بدهد، الگو بودن است.

سرلشکر موسوی با بیان این مطلب که افزایش جمعیت قرآنی فرزندان خانواده بزرگ ارتش، چشم‌انداز ما است، گفت: ارتش، نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است که می‌توان آن را به دست گرفت و به همه نشان داد.

وی خاطرنشان کرد: زیربنا و لازمه اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، داشتن جامعه قرآنی است و جامعه‌ای می‌تواند آماده ظهور باشد که قرآنی باشد؛ چیزی که خانواده بزرگ ارتش باید نشان دهد الگو بودن است و جامعه قرآنی، یک الگوی تمام عیار است.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: ما امروز قاری و حافظ قرآن داریم و آشنایی با تفسیر و مفاهیم قرآن نیز وجود دارد، اما واقعیت آن است که این‌ها مقدمه فرد قرآنی و جامعه قرآنی است و افزایش جمعیت قرآنیِ فرزندان خانواده بزرگ ارتش چشم‌انداز ما است و باید خانواده بزرگ ارتش، خانواده بزرگ قرآنی بشوند و جمعیت فرزندان قرآنی در ارتش داشته باشیم.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه زندگی فردی که قرآنی است باید در تمام زمینه‌ها مانند ازدواج، فرزندآوری، کار، تعامل با جامعه قرآنی باشد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران باید الگویی برای همه باشد و الگو بودن ارتش یعنی داشتن افراد قرآنی که سبک زندگی و کار قرآنی دارند.

وی متذکر شد: در طوفان‌الاقصی و مقاومت؛ پیروز نهایی این جنگ مردم غزه هستند و از خداوند می‌خواهیم هرچه سریع‌تر پیروزی به مردم غزه در مقابل رژیم نامشروع رژیم صهیونیستی عطا بفرماید.