تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3782560
شناسه : 3782560
تاریخ :
۹۵ درصد مصوبات کارگروه رفع موافع تولید در یزد اجرا شد اقتصاد ایران: یزد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: ۹۵ درصد مصوبات کارگروه رفع موافع تولید در استان یزد اجرایی شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی با اشاره به برگزاری مداوم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد اظهار کرد: با توجه به جمع‌بندی ها و بررسی‌های انجام شده بالغ بر ۹۵ درصد مصوبات این کارگروه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۸ جلسه کارگروه و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان طی شش ماهه نخست امسال برگزار شده است، بیشترین مصوبات کارگروه در استان را امهال تسهیلات، تأمین مالی و تسهیلات سرمایه در گردش، افزایش دوران مشارکت، جانمایی کارگاه تولیدی و تعیین تکلیف اقساط معوق تسهیلات دریافتی و تأمین مالی تعدادی از شرکت‌ها و موضوعاتی در این زمینه‌ها عنوان کرد.

شاه‌حسینی تصریح کرد: کمک به واحدهای تولیدی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از دغدغه‌های جدی استان است و برای این مهم در جلسات ستاد تسهیل و رفع تولید استان اقدامات خوبی برای احیای واحدهای تولیدی صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد بیان کرد: وظیفه ستاد تسهیل حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی به منظور کمک به رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در استان یزد است.