تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3782542
شناسه : 3782542
تاریخ :
رویداد توانمندسازی مدیران کانون‌های مساجد اهل سنت کشور اقتصاد ایران: معاون ساماندهی کانون‌های مساجد از برگزاری رویداد توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اهل‌سنت کشور و تقدیر از برخی افتخارآفرینان اهل‌سنت ایران همزمان با هفته وحدت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدتقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد از برگزاری «رویداد توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اهل‌سنت کشور» در تالار وحدت تهران همزمان با «هفته وحدت» در روز چهارشنبه 28 شهریورماه سال جاری  خبر داد.

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور درباره این رویداد توضیح داد: ظرفیت ویژه‌ای در حوزه فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اهل‌سنت کشور وجود دارد که باتوجه به شرایط اجتماعی و فرهنگی هر منطقه، برنامه‌ریزی مشخصی برای آن‌ها وجود دارد.

وی افزود: تعداد کانون‌های فرهنگی هنری فعال در مساجد اهل‌سنت کشور به 2هزار و 148 کانون می‌رسد که این ظرفیت، ضرورت هم‌افزایی و برنامه‌ریزی متمرکز برای فعالیت بیشتر آن‌ها را افزایش می‌دهد.

محمدیان در توضیح بیشتر این رویداد گفت: تقویت فعالیت‌های تشکیلاتی بین کانون‌های مساجد اهل‌سنت و توانمندسازی مدیران و ارکان آن از اهداف اصلی برگزاری این رویداد هستند که در این راستا از برخی مدیران ممتاز کانون‌ها در مساجد اهل‌سنت تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

وی اضافه کرد: البته تقدیر از برخی چهره‌های افتخارآفرین اهل‌سنت مانند یاسین خسروی که موفق به کسب مدال طلا در مسابقات پارالمپیک پاریس شدند نیز در دستورکار این رویداد قرار دارد.

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد درباره برنامه‌های دیگر این رویداد گفت: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید عبدالواحد ریگی، امام جمعه وقت اهل‌سنت مسجد جامع امام‌حسین شهرستان خاش و شهید اسماعیل هنیه از دیگر بخش‌های برنامه‌ریزی‌شده برای این رویداد است.

محمدیان در رابطه با برخی میهمانان این رویداد گفت: در این همایش اشخاصی چون دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و آیت‌الله پورذهبی، رئیس شورای راهبری اهل سنت کانون‌های مساجد و نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان نیز حضور خواهند داشت.

پایان پیام/