تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782536
شناسه : 3782536
تاریخ :
بسته‌های نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند دشتی توزیع شد اقتصاد ایران: بوشهر- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی، از توزیع ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اسماعیل فقیه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس و به منظور تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند، اقدام به توزیع این بسته‌ها با همکاری خیرین و در قالب طرح «مشق همدل» کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی با اشاره به اهمیت حمایت از دانش‌آموزان به‌ویژه در مناطق محروم افزود: با کمک خیرین توانستیم بسته‌های نوشت‌افزار مورد نیاز را تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم که این بسته‌ها شامل اقلام ضروری تحصیلی همچون دفتر، خودکار، مداد، مداد رنگی و دیگر لوازم آموزشی است که برای آغاز سال تحصیلی جدید ضروری هستند.

وی با بیان اینکه توزیع این بسته‌ها در میان دانش‌آموزان مقاطع مختلف، از ابتدایی تا متوسطه اول و دوم، انجام شده است، گفت: هدف از این اقدام، فراهم آوردن شرایط برابر تحصیلی برای همه دانش‌آموزان، به‌ویژه آن‌هایی که از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند هستند، این برنامه تا پیش از بازگشایی مدارس اجرا و بسته‌های نوشت‌افزار به دست دانش‌آموزان رسیده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتی از حمایت‌های خیرین و همکاری آن‌ها در اجرای طرح «مشق همدل» قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد: با ادامه این حمایت‌ها، بتوان نیازهای آموزشی و معیشتی دانش‌آموزان را به شکل بهتری برآورده ساخت.

وی تاکید کرد: تأمین نیازهای اولیه تحصیلی دانش‌آموزان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد است و تلاش می‌شود با کمک خیرین و مردم نوع‌دوست، امکانات آموزشی لازم برای دانش‌آموزان تحت پوشش فراهم شود تا هیچ‌کس به دلیل کمبود امکانات از تحصیل باز نماند.