تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782502
شناسه : 3782502
تاریخ :
دفاع مقدس روحیه خودباوری را در ملت ایران احیا کرد اقتصاد ایران: کوهرنگ-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری شهرستان کوهرنگ گفت: دفاع مقدس خودباوری را در ملت ستمدیده‌ای که سالیان طولانی از سوی رژیم ستمشاهی غصب شده بود احیا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین‌قلی بدری بابادی ظهر امروز سه‌شنبه در حاشیه قرارگاه شهرستانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به ارزش و منزلت هشت ساله دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس، صحنه بروز حماسه ایثار و افتخارات، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است.

بدری اذعان داشت: دفاع مقدس خودباوری را در ملت ستمدیده‌ای که سالیان طولانی از سوی رژیم ستمشاهی غصب شده بود احیا و اعتماد به نفس، عزت و عظمت دینشان را شکوفا کرد.

وی با اشاره به اصل هویت دفاع مقدس افزود: وقتی ملت انقلابی ایران با اصل هویت‌یابی و اسلام‌خواهی و تأمین استقلال و امنیت و منافع ملی در مقابل تمام دنیای کفر و استکبار ایستاد، جنگی نابرابر به نام جنگ شیعه و سنی بر ایران تحمیل کردند، اما امام امت با بصیرتی عمیق و فهمی مشترک به خوبی دریافتند که این جنگ بین اسلام و کفر است و اگر انقلاب اسلامی در این جولانگاه سرکوب شود دیگر اسلام از جای خود بلند نخواهد شد و از این جهت بود که دفاع ملت ایران «دفاع مقدس» نام گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری شهرستان کوهرنگ بیان داشت: جنگ امروز بین مغزها و قلب‌ها است که باید برای نسل جوان با بهره‌گیری از خاطرات نهفته در سینه رزمندگان تبیین کنیم.

بدری با اشاره به اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس باهدف تبیین و انتقال مفاهیم اهداف هشت ساله دفاع مقدس ۷۴ برنامه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار می‌شود.