تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782481
شناسه : 3782481
تاریخ :
شکوفه های علم و دانش، آینده سازان مملکت ما هستند اقتصاد ایران: همدان ـ مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت :شکوفه های علم و دانش، آینده سازان مملکت ما هستند و باید در کشورمان افتخار آفرینی کنند

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شیدایی ظهر سه‌شنبه در آئین نمادین جشن شکوفه‌ها که همزمان با مدارس ابتدایی دوره اول سراسر استان و کشور، باحضور جمعی از مسئولین، معلمان و اولیا دانش آموزان در دبستان پسرانه مهر دو ناحیه یک همدان برگزار گردید، ضمن عرض تبریک آغاز سالتحصیلی و بازگشایی مدارس، دانش آموزان کلاس اولی را امیدهای مملکت خواند و اظهار کرد: کلاس اولی‌ها شکوفه‌های علم و دانش آینده سازان مملکت ما هستند و باید در کشورمان افتخار آفرینی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: امروز دانش آموزان عزیز به جایی آمده‌اند که آینده آنان در آن رقم می‌خورد و باید تمام سعی و تلاش خود را به کار ببرند تا آینده‌ای درخشان پیش روی خود و خانواده محترم شأن داشته باشند.
در این آئین پس از نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها توسط مسئولین حاضر، دانش آموزان کلاس اولی ضمن آشنایی با معلمان و قوانین مدرسه، در کلاس‌های خود حاضر شدند.
گفتنی است: امروز با برگزاری مراسم جشن شکوفه‌ها، بیش از ۲۹ هزار دانش آموز پایه اولی در مدارس ابتدایی استان مشغول به کسب مهارت‌های تربیتی و تحصیلی شدند.