تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782479
شناسه : 3782479
تاریخ :
هدف دستگاه‌های اقتصادی خراسان‌جنوبی توسعه همه جانبه استان است اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌جنوبی گفت: هدف مجموعه‌ها و دستگاه‌های اقتصادی در خراسان جنوبی توسعه همه جانبه استان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان صبح سه شنبه در مراسم افتتاح سالن همایش و پروژه تأمین برق اداره کل از محل انرژی خورشیدی و همچنین همایش تجلیل از بازنشستگان اظهار کرد: این سالن همایش امروز برای تمام استان افتتاح شد و صرفاً مختص اداره کل امور اقتصادی و دارایی آن را نمی‌دانیم.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان همگرایی و همسویی خوبی با هم دارند، گفت: تمام مجموعه‌های اقتصادی استان در همه امور با هم همراه و همدل هستند و با یکدیگر در یک مسیر حرکت می‌کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف مجموعه‌های اقتصادی توسعه استان است، ادامه داد: همکاران بنده شبانه روز پای کار هستند و تفاوت‌هایی که در دوره جدید در این اداره حاصل شده حاصل زحمات تمام پرسنل است.

ذاکریان با اشاره به تکریم بازنشستگان تصریح کرد: بازنشستگان هر دستگاه آبروی اداره و الگوی بقیه پرسنل هستند و بنده به هیچ عنوان بازنشستگان مجموعه را جدا از خود نمی دانم و آنها را به عنوان الگو در کنار خود داریم.

وی یادآور شد: بازنشستگان سرمایه‌های هر جامعه‌ای هستند و به هر میزان به آنها بیشتر بها داده شود تأثیر مستقیمی در بهره وری شاغلان خواهد داشت.