تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782478
شناسه : 3782478
تاریخ :
یافتن علل اصلی به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی در استان ضرورت دارد اقتصاد ایران: همدان ـ نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت:پیدا کردن علل اصلی به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی در استان یک ضرورت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی ظهر سه شنبه در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی استان همدان گفت: نهادهای مربوط نحوه هزینه کرد بودجه‌های فرهنگی در استان را بررسی کنند و مدیر نیز باید پاسخگو عملکرد خود باشد.

وی افزود: آمارهای متفاوت ارائه شده توسط نهادهای گوناگون به علت شاخص‌های مختلف است که نیازمند انسجام در این عرصه هستیم.

امام جمعه همدان تاکید کرد: پیدا کردن علل اصلی به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی در استان یک ضرورت است.

آیت‌الله‌شعبانی در ادامه گفت: فعال کردن کمیته اجتماعی زیر نظر شورای فرهنگ عمومی یکی از راه‌کارها برای تحقق انسجام در این مسیر است.

وی با بیان اینکه با مشخص شدن علل و مخاطب اصلی، می‌توان به راهکار مشخص برسیم، اظهار کرد: مقرر شده تا دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه فعال شود.

امام جمعه همدان تاکید کرد: ظرفیت‌های مختلفی در سطح استان وجود دارد که برای فعال شدن آن باید ساز و کار مناسب با استفاده از نظر کارشناسان طراحی شود.

وی یادآور شد: برخی از اقشار از نحوه فعالیت مراکز در رابطه با آسیب‌های اجتماعی اطلاعی ندارند.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه نباید ورزش و تفریح سالم را برای جوانان گران و سخت کرد، اظهار کرد: در یکی از مناطق این شهر چندین سوله سال‌هاست بلا استفاده مانده، در حالی که در همان منطقه نه پارک، سالن ورزشی و ورزشگاه وجود ندارد.

وی افزود: با تجهیز این ظرفیت‌ها و اردوگاه‌هایی که وجود دارد، باید آن را با قیمت متعادل در اختیار نسل جوان قرار داد.

امام جمعه همدان در پایان تاکید کرد: باید گفت بخش از مشکلات ناشی از عملکردهای ماست.