تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3782455
شناسه : 3782455
تاریخ :
بهترین وام فوری با کمترین بهره اقتصاد ایران: عصر خودرو- تاکنون برای شما پیش آمده که نیاز فوری به مبلغی پول داشته باشید؟ در چنین مواقعی افراد سعی می‌کنند ابتدا از اطرافیان خود قرض بگیرند و بعدا به آنها پس بدهند اما زمانی که مبلغ مورد نیاز مبلغ درشتی باشد دیگر قرض کردن راه حل معقولی به نظر نمی‌رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بهترین راه برای جور کردن مبالغ درشت به صورت یکجا، دریافت وام فوری است. وام فوری، با واسطه‌های گوناگون و در موقعیت‌های مختلف به دست متقاضیان این وام‌ها می‌رسد که وام از روی سند خودرو یکی از معروف‌ترین آنها است. البته بانک‌های مختلف ایران نیز وام فوری دارند اما شرایط ثبت‌نام خاص این وام‌ها اجازه نمی دهد که هر شخصی برای دریافت آنها مراجعه کند. در ادامه تمامی سوال‌هایی که در این زمینه برای افراد پیش می‌آید را برای شما توضیح می‌دهیم.

شرایط دریافت وام از روی سند خودرو

متقاضیان دریافت وام فوری واسطه‌های مختلفی برای دریافت چنین وام‌هایی پیش‌رو دارند که سند خودروی آنها می‌تواند یکی از این واسطه‌ها باشد. برای دریافت وام با سند خودرو در مجموعه کامک وام باید فرد متقاضی مالک یک خودرو با سند تهران یا کرج باشد. البته نگران خودروی خود نباشید چرا که سند و همین‌طور پلاک خودرو به نام مالک باقی‌ می‌ماند و تنها به صورت رهن برای بازپرداخت وام باقی می‌ماند. گاهی اوقات نیز ممکن است سند خودرو را بنابه ضرورت به صورت دانگی انتقال بدهند تا تضمینی برای بازپرداخت شدن وام باشد. قرارداد این وام‌ها کاملا قانونی و البته شرعی بوده و در دفترخانه‌های ثبت اسناد رسمی در کشور به ثبت می‌رسد.

پرداخت شدن این وام‌ها بعد از انجام فرآیند ثبت‌نام در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد. به همین دلیل ممکن است مبالغ بیشتر مدت زمان بیشتری پرداخت آنها به طول بیانجامد. مبلغ وام از روی سند خودرو نیز براساس ارزش خودرو شما است و از پنجاه درصد تا هفتاد از ارزش کل خودرو می‌توانید با سند خودرو خود از مجموعه کامک وام، وام بگیرید. به همین دلیل سقفی برای پرداخت وام فوری از نوع وام از روی سند خودرو وجود ندارد و می‌توانید مبالغ بزرگی را به عنوان وام از این مجموعه درخواست کنید.

برای بازپرداخت این وام‌ها نیز می‌توانید تا حدی خودتان شرایط بازپرداخت را بنابه توان‌تان تعیین کنید. کوتاه‌ترین زمان برای بازپرداخت وام از روی سند خودرو، دو ماه و طولانی‌ترین زمان ممکن نیز سی و شش ماه است. اگر قبل از به پایان رسیدن مهلت بازپرداخت وام و قسط‌های آن، وام فوری خود را به طور کامل تسویه کنید مبلغ سودی که به ماه‌های باقی‌مانده از مهلت بازپرداخت تعلق می‌گیرد از مبلغ نهایی وام کاسته می شود.

مدارک لازم برای ثبت نام وام از روی سند خودرو

هنگامی که برای ثبت نام این وام فوری از نوع وام از روی سند خودرو مراجعه می‌شود باید خود مالک خودرو به همراه چندین مدرک مهم مراجعه کند تا کارها انجام شوند. این مدارک مهم عبارتند از:
1. نسخه اصلی سند خودروی مورد نظر برای وام فوری و البته یک کپی از روی آن
2. نسخه اصلی مدارک شناسایی مالک خودرو مورد نظر
3. نسخه اصلی شناسنامه یا سند مالکیت خودرو
4. بیمه نامه خودرو
5. نتیجه کارشناسی کارشناسان تیم کامک وام برای تعیین شدن وضعیت خودرو

برای اطلاع از تمام جزئیات دریافت این وام‌ها می‌توانید با کارشناسان کامک وام ارتباط بگیرید و تمامی سوالات خود را از آنها بپرسید.

پس از تکمیل کردن این مدارک یا به صورت حضوری به دفتر موسسه کامک وام مراجعه کنید یا اینکه به سایت این مجموعه بروید و برای دریافت وام فوری خود ثبت‌نام کنید. وقتی ثبت‌نام شما کامل شد، کارشناسان کامک وام، خودروی شما را بررسی می‌کنند و ارزش مالی آن را به طور دقیق تعیین می‌کنند. وقتی تمام این مراحل انجام شده و تائید گردند، قراردادی برای پرداخت وام به متقاضی تنظیم می‌کنند و از او می‌خواهند این قرارداد را مطالعه و با امضا کردن آن را تائید کند. وقتی تمامی کارهای ثبت‌نامی و تائید مدارک و قرارداد انجام گیرند موسسه نیز پرداخت وام را طول نداده و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را به دست متقاضی وام می‌رساند.

مزایای وام از روی سند خودرو

گرفتن وام از روی سند خودرو گزینه‌ای بسیار مناسب برای افرادی است که نیاز سریع به یک منبع مالی دارند اما شرایط دریافت وام از بانک‌ها را ندارند. این مزایا چندین مورد متعدد دارند که مهم‌ترین آنها عبارتند از:
1. ارزیابی خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن با دقت بالا: از آنجایی وام فوری که از نوع وام از روی سند خودرو باشد، سند خودرویی از تهران یا کرج را به عنوان وثیقه یا تضمینی برای بازپرداخت مبلغ وام لازم دارد. به همین دلیل کارشناسان کامک وام ابتدا با سرعت و البته دقت بالا خودروی مورد نظر را بررسی و ارزیابی می‌کنند.
2. پرداخت کردن وام: وقتی بررسی‌های لازمه انجام گیرند وام فوری شما در سریع‌ترین زمان ممکن به شما پرداخت می‌شود. به همین دلیل این وام را جزو دسته وام فوری گذاشته‌اند.
3. شرایط بازپرداخت متنوع: همه افراد درآمد و منابع مالی یکسانی ندارند به همین دلیل نمی‌توانند کاملا مشابه یکدیگر اقساط پرداخت کنند. به همین دلیل مجموعه کامک وام با شرایط بازپرداخت متنوع خود این امکان را به متقاضیان می‌دهد که با توجه به شرایط مالی خود، اقساط وام را بپردازند.
4. عدم نیاز به وثیقه‌های دیگر برای دریافت وام: وام از روی سند همان طور که از اسمش نیز مشخص است با وساطت سند خودرو پرداخت شده است. به این معنی که تنها وثیقه و ضمانتی که برای بازپرداخت این نوع وام فوری نیاز دارید سند خودرو است و هیچ نیازی به ضمانت‌های دیگر ندارید.