تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782411
شناسه : 3782411
تاریخ :
دستگیری قاتل یک خانواده در بناب اقتصاد ایران: تبریز-فرمانده انتظامی شهرستان بناب از دستگیری قاتل در کمتر از ۸ ساعت توسط ماموران انتظامی و با همکاری و تعامل تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمان عبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع قتل ۳ نفر از اعضای خانواده توسط داماد خانواده در صبح روز دوشنبه، بلافاصله با دستور و تاکید سردار فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی، دستگیری قاتل به‌صورت ویژه در دستور کار تیم تخصصی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به اینکه قاتل پس از وقوع جرم متواری شده بود، با هماهنگی قضائی، تلاش مستمر و هوشمندانه مأموران انتظامی و همکاری تنگاتنگ دادستان و سربازان گمنام امام زمان (عج) در کمتر از ۸ ساعت، قاتل در مخفیگاه خود دستگیر و جهت ادامه اطاله دادرسی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

عبدی افزود: قاتل در اظهارات اولیه خود، علت درگیری و قتل را اختلافات قبلی خانوادگی اعلام نموده است. فرمانده انتظامی بناب در پایان از شهروندان درخواست نمود، در موقع خشم و عصبانیت با سعه صدر و تصیمیم عاقلانه، خشم خود را کنترل و از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری کنند.