تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782410
شناسه : 3782410
تاریخ :
۸۰۰۰بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان بی‌بضاعت اصفهان اهدا می شود اقتصاد ایران: اصفهان- فرماندار اصفهان از توزیع بسته‌های تحصیلی شامل لوازم‌التحریر و کفش برای دانش‌آموزان نیازمند خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی احمدی در بازدید از رزمایش توزیع هشت هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان بی بضاعت در گلستان شهدای اصفهان، اظهار داشت: این بنیاد با شناسایی دقیق نیازمندان و حفظ کرامت آن‌ها، بسته‌های تحصیلی شامل لوازم‌التحریر و کفش را برای دانش‌آموزان نیازمند آماده کرده است که این اقدام ارزشمند، در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند شهرستان اصفهان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه خیریه‌ها در مناسبت‌های مختلف کارهای خیر بسیاری انجام می‌دهند، افزود: این خیریه و دیگر نهادهای نیکوکار در استان اصفهان همواره در طول سال برنامه‌های متعددی برای کمک به نیازمندان به ویژه دانش‌آموزان دارند که نمونه‌های بارز فرهنگ نیکوکاری و حمایت از همنوعان است که در اصفهان رواج دارد.

فرماندار اصفهان خاطر نشان کرد: اصفهان همواره در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده است که در دوران دفاع مقدس، این استان در یک روز ۳۷۰ شهید تقدیم کرد و در همان روز کمک‌های مردمی برای جبهه جمع‌آوری و اعزام نیروها نیز انجام شد. این روحیه نیکوکاری و ایثار از فرهنگ قوی مذهبی و انقلابی اصفهانی‌ها نشأت می‌گیرد.

احمدی در ادامه با اشاره به نقش خیریه‌ها در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: خیریه‌های اصفهان در حوزه‌های متنوعی از جمله سلامت، اشتغال، معیشت، علم و تحصیل، مسکن‌سازی و مدرسه‌سازی فعال هستند و این استان سرآمد کارهای خیر است و وجود تعداد زیادی از خیرین و خیریه‌های فعال نشان‌دهنده اصالت، دین‌داری و ولایت‌مداری مردم اصفهان است.