تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3782409
شناسه : 3782409
تاریخ :
انتقاد نمایندگان از برخی انتصابات در دولت اقتصاد ایران: سخنگوی هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه امروز رئیس جمهور با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نشست امروز رئیس‌جمهور با نمایندگان در محل مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: رئیس‌جمهور در این جلسه مباحثی را درباره مسائل مختلف کشور مطرح کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ادامه ۱۴ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر کدام به مدت ۲ دقیقه مباحثی را مطرح کردند که عمده نکات نمایندگان درباره لزوم توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان و اجرایی شدن این قانون بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به ناترازی برق و انرژی انتقاداتی داشتند و خواستار رفع این مشکل شدند. همچنین برخی از نمایندگان خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در کشور شدند.

سلیمی اظهار کرد: همچنین در این جلسه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره برخی از انتصابات دولت گلایه‌هایی داشتند که این موضوع را خطاب به رئیس جمهور مطرح کردند.