تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3782396
شناسه : 3782396
تاریخ :
حضور خاص ابوالفضل پورعرب در خاکسپاری صدرالدین حجازی + عکس اقتصاد ایران: صدرالدین حجازی امروز در حالی با حضور همکارانش در قطعه هنرمندان تشییع و به خاک سپرده شد که ابوالفضل پورعرب با ویلچر خودش را به این مراسم رساند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، عکس یادگاریِ ابوالفضل پورعرب و صدرالدین حجازی که سینا حجازی فرزندِ این بازیگر فقید در فضای‌مجازی منتشر کرد یک نوستالژی به یادماندنی را به یادِ مخاطب انداخت. 

حالا دوستِ قدیمی صدرالدین که به تازگی از بیمارستان مرخص شده با پای پانسمان شده روی ویلچر خودش را به مراسم بدرقه رساند. 

صدا و سیما , سینما , عکس , تلویزیون ,

در کنار حضور پورعرب، بسیاری از بازیگران شناخته شده همچون پژمان بازغی که رئیس انجمن بازیگران خانه سینماست، محمد شیری، فرهاد بشارتی، رضا توکلی، اصغر همت و همچنین محسن شایانفر، جواد نوروزبیگی و امیرحسین شریفی از تهیه‌کنندگان سینما در این مراسم حضور داشتند. 

چند صباحی است که بسیاری از بازیگران شناخته شده به مراسم بدرقه هنرمندان پیشکسوت نمی‌آیند؛ هر دلیلی که دارد جایِ‌خودش محترم، اما تشییع و خاکسپاری هنرمندان قدیمی و پیشکسوت وظیفه نسل جدید و جوانِ سینما و تلویزیون است.

صدا و سیما , سینما , عکس , تلویزیون ,

از طرفی این انتقاد را می‌توان به مسئولین صداوسیما هم وارد کرد چرا در مراسم تشییع و خاکسپاری سعید راد که آثار خوبی در تلویزیون دارد و امروز در بدرقه صدرالدین حجازی که بسیاری از الف ویژه‌های تلویزیون همچون «تنهاترین سردار» و «مختارنامه» را به عنوان بازیگر نقش اصلی، ایفای نقش داشته حضور پیدا نکردند. 

اما او امروز بدرقه شد تا در خانه‌ ابدی‌اش (قطعه هنرمندان) آرام بگیرد. 

این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که سه روز قبل پس از گذراندن چند روز در شرایط کما از دنیا رفت، صبح امروز، 27 شهریورماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا در کنار حسین اندام (شعبده‌باز) به خاک سپرده شد. 

این بازیگر از مدت‌ها قبل درگیر بیماری سرطان پیشرفته شده بود و چند روزی را در بیمارستان بستری بود.

انتهای پیام/