تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3782373
شناسه : 3782373
تاریخ :
رسانه اردنی: سپاهان با ترکیب کامل مقابل الوحدات قرار می گیرد اقتصاد ایران: یکی از رسانه های اردنی ضمن پرداختن به دیدار دو تیم فوتبال سپاهان ایران و الوحدات خبر داد که سپاهانی ها با ترکیب کامل راهی امان شده اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲ حضور دارد و در گروه C با تیم‌های الوحدات اردن، شارجه امارات و استقلال تاجیکستان همگروه است. شاگردان «ژوزه مورایس» امروز سه شنبه ۲۷ شهریور و از ساعت ۱۹:۳۰ در اولین بازی خود در این رقابت‌ها رو در روی الوحدات اردن قرار خواهد گرفت.

سایت اردنی «jordanzad» در رابطه با این دیدار نوشت: تیم فوتبال الوحدات اردن، روز سه‌شنبه اولین مسابقه خود را در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳، برابر تیم سپاهان ایران برگزار می‌کند. این دیدار در ورزشگاه بین‌المللی اَمان و در قالب هفته اول از گروه C برگزار می‌شود که علاوه بر این دو تیم، تیم‌های شارجه امارات و استقلال تاجیکستان نیز در آن حضور دارند.

الوحدات که به دلیل حضورهای متعدد در مسابقات AFC و لیگ قهرمانان آسیا تجربه‌های زیادی کسب کرده است، قصد دارد با استفاده از شرایط میزبانی و حمایت هواداران، نتیجه‌ای مثبت کسب کند تا بتواند با انگیزه بیشتر به مسیر خود در این رقابت‌ها ادامه دهد.

این تیم پیش از شروع رقابت‌های آسیایی، در لیگ حرفه‌ای اردن و مسابقات جام اتحادیه ۵ بازی انجام داده که موفق به کسب ۳ پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده است.

الوحدات با جذب چند بازیکن داخلی و خارجی برای این مسابقات تقویت شده و ۴ بازیکن خارجی را به خدمت گرفته است. همچنین عامر جاموس از باشگاه الجزیره و مصطفی کزعر را به تیم اضافه کرده است.

از سوی دیگر، تیم سپاهان اصفهان که با ۴ پیروزی پیاپی در صدر جدول لیگ ایران قرار دارد، در مسابقه مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا مقابل شباب الاهلی امارات با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد. این تیم با ترکیب کامل وارد اردن شده و هدفش نیز شروعی موفق در این مسابقات است.