تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3782370
شناسه : 3782370
تاریخ :
رونمایی از ۱۰۰ اتوبوس تولید داخل در مهرماه اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از رونمایی از ۱۰۰ اتوبوس تولید داخل در مهرماه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

ه گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی علیزاده در جلسه تخصصی استقبال از مهر 1403، با بیان اینکه ستاد استقبال از مهر را از 2 ماه پیش در شرکت واحد تشکیل دادیم،‌اظهار کرد: راننده‌ها و اتوبوس‌های شرکت واحد برای بازگشایی مدارس آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی  با بیان اینکه اول مهرماه اولین اتوبوس بی آرتی بازسازی شده که به دوربین پلاک شمار و مسافر شمار مجهز شده است، رونمایی خواهد شد، ادامه داد: بیش از 100 اتوبوس تولید داخل از شرکت‌های اسنا و عقاب نیز اول مهرماه رونمایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تصریح کرد: واحد سیاری در پایانه میدان آزادی راه‌اندازی کرده‌ایم که در صورت نیاز اتوبوس‌‌‌ها به تعمیر جزئی، اتوبوس‌ها را به فوریت رفع مشکل کند و نیاز به انتقال اتوبوس به توقفگاه‌ها نباشد.

وی همچنین  با اشاره به  اینکه هزینه اتوبوس در هفته اول رایگان برای دانش‌آموران و دانشجویان رایگان است، گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی با 2100 اتوبوس شاغل در مهرماه فعال خواهند بود تا باری از دوش مردم برداشته شود.

انتهای پیام/