تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3782325
شناسه : 3782325
تاریخ :
تردید تیلور برای حضور در مسابقات جهانی کشتی اقتصاد ایران: کشتی‌گیر نامدار آمریکایی هنوز تصمیم نگرفته که در مسابقات جهانی آلبانی شرکت کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیوید تیلور که اواخر اردیبهشت ماه به طور رسمی اعلام بازنشستگی کرد و هدایت تیم کشتی دانشگاه اوکلاهاما استیت (کاوبوی اوکلاهاما) را برعهده گرفت، اخیراً با تغییر تصمیمش در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا شرکت کرد و در وزن 92 کیلوگرم موفق شد از سد زاهید والنسیا بگذرد و ملی‌پوش آمریکا در مسابقات جهانی تیرانای آلبانی شود.

تیلور که مدال طلای المپیک 2020 توکیو در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد را با شکست حسن یزدانی به دست آورد و چهار عنوان قهرمانی جهان نیز در کنار عناوین دیگرش به چشم می‌خورد، درباره اینکه آیا به مسابقات جام جهانی 2024 خواهد رفت، گفت: نمی‌دانم! باید با تیم  (کاوبوی اوکلاهاما) صحبت کنم چون چیزهای زیادی در حال انجام است.

وی افزود: در کابوی اوکلاهما شتاب زیادی گرفته‌‌ایم و می‌خواهیم عنوان قهرمانی در کشور را به دست بیاوریم. من در آنجا مسؤلیت دارم. فدراسیون کشتی باید با آنها صحبت کند و خواهیم دید که آیا رفتن به مسابقات جهانی تصمیم درستی است یا خیر، اما در حال حاضر فقط خوشحالم که این طور کارم را تمام می‌کنم.

انتهای پیام/