تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3782324
شناسه : 3782324
تاریخ :
محمدی: به صعود در مسابقات مقدماتی جام جهانی پدل امیدواریم اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی پدل مردان گفت: تیم‌های بیشتری در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی شرکت کرده‌اند اما امیدواریم صعود کنیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

ارسلان محمدی با بیان این مطالب در آستانه اعزام‌ به مسابقات مقدماتی جام جهانی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: دو سال گذشته مقدماتی جام جهانی در کشور مصر برگزار شد که مقام دوم را در بین شش تیم شرکت کننده کسب کردیم اما در این دوره 16 تیم شرکت خواهند کرد و یک تیم به جام جهانی صعود می‌کند.

وی با اشاره به تیم‌های مدعی در این مسابقات اظهار کرد: تیم‌های مدعی کویت، مصر، امارات هستند که اماراتی‌ها به دو بازیکن از کشور اسپانیا پاسپورت داده‌اند که کار را برای ما سخت‌تر می‌کند، اما تیم آماده‌ای داریم و بازیکنان زحمت کشیدند و تمرینات خوبی داشته‌اند و فکر می‌کنم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی پدل خاطرنشان کرد: متاسفانه از قاره آسیا آفریقا و اقیانوسیه یک سهمیه برای صعود به مسابقات جام‌جهانی دارد یعنی فقط تیم قهرمان می‌تواند صعود کند اما این بار تیم ما آماده تر است و بازیکنان بیشتر تمرین کرده‌اند و بازیکن جدیدی به ما اضافه شده است و امیدوارم امسال سهمیه کسب کنیم.

وی درخصوص بازیکن تازه واردی تیم‌ ملی پدل گفت: حامی گلستان در سوئد تمرین کرده است که بازیکن درجه یکی است و در مسابقات جام رمضان نتایج خوبی کسب کردیم. همچنین در مسابقات 80 هزار دلاری که برگزار شد تیم روغنی و گلستان اول شدند لذا با این شرایط ما جزو تیم‌های مدعی هستیم.

محمدی به حضور تیم‌های بیشتر در مسابقات این‌ دوره اشاره کرد و ادامه داد: این دوره کشورهایی مثل عربستان، چین، فیلیپین، لبنان، سوریه و خیلی از کشورهای دیگر اضافه شدند و رقابت بیشتر می‌شود اما تیم ما هم تمرین و تلاش می کند.

وی اضافه کرد: تمرینات ما در تهران تقریبا از دو ماه گذشته آغاز شده و پنج نفر از بازیکنان ما زودتر به امارات رفتند و تمرینات خود را شروع کرده‌اند و سایر بازیکنان هم چهارشنبه اعزام‌ می‌شوند و بعد از سه روز تمرین به کویت می‌رویم و تمرین می‌کنیم.

انتهای پیام/