تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3782283
شناسه : 3782283
تاریخ :
رونمایی از ۱۰۰ اتوبوس نو در پایتخت اقتصاد ایران: عصر خودرو- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به تمهیدات اتوبوسرانی برای سال تحصیلی جدید از رونمایی اتوبوس تندروی دارای «دوربین مسافرشمار» خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مهدی علیزاده در دومین جلسه ستاد استقبال از مهر با بیان اینکه همچون سنوات گذشته رانندگان و اتوبوس‌ها در آماده باش کامل هستند، گفت: اولین اتوبوس بی آرتی بازسازی شده که دوربین مسافرشمار و پلاک شمار نصب شده رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 100 اتوبوس تولید داخل از شرکت‌های «عقاب و اسنا» در اول مهرماه رونمایی می‌شود، افزود: تقویت خطوط برای مدارس و دانشگاه های پر مخاطب در دستور کار قرار دارد و یک واحد تعمیراتی سیار نیز در پایانه آزادی مستقر است که در صورت خرابی اتوبوس‌ها در همان محل تعمیر شوند.

علیزاده با بیان اینکه در هفته اول مهر ماه بلیت اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است، تصریح کرد: کاهش سرفاصله اعزام اتوبوس‌ها را در مهرماه خواهیم داشت و حدود 2100 اتوبوس شاغل در مهرماه فعال خواهند بود تا باری از دوش مردم برداشته شود.