تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782265
شناسه : 3782265
تاریخ :
ضرورت هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس اقتصاد ایران: بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بر هم افزایی دستگاه‌ها در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: کیفیت بخشی به محتوای غرفه‌های این نمایشگاه مورد انتظار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی صبح سه شنبه در جلسه آخرین هماهنگی‌ها برای برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس زنده نگهداشتن یاد و خاطره ایام دفاع مقدس و شهدای گرانقدر است.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، فرصت مناسبی برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس و تفکر و اندیشه همسن و سالان خود در آن ایام است، گفت: جوانان ما در آن لحظه‌های پر خطر از هستی خود مایه گذاشتند، لذا این نمایشگاه باید به مخاطب تلنگر بزند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی بر هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در برپایی این نمایشگاه تاکید و بیان کرد: باید برای ایجاد این نمایشگاه از وقت و توان خود هزینه کنیم و همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

طالبی با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن در آن ایام بر این بود که با استفاده از هر ظرفیتی نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، گفت: این تلاش‌ها بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال، همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به تلاش دشمن در بهره برداری از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم خود، ما هر چه در توان داریم را باید به کار گیریم تا بتوانیم در مقابل این هجمه‌ها بایستیم.

طالبی با بیان اینکه نمایشگاه دفاع مقدس باید ابعاد مختلف جنگ و پیامدهای آن را برای نسل جوان به نمایش بگذارد، باید شرایطی فراهم کنیم که کودکان هم برای بازدید از نمایشگاه، مشتاق باشند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه دفاع مقدس اول مهر ماه جنب ساختمان اداره کل تبلیغات اسلامی (خیابان توحید بیرجند) افتتاح می‌شود.