تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782236
شناسه : 3782236
تاریخ :
آماده‌سازی معابر ۳۷ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن شهر بوشهرپایان یافت اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: با تلاش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده‌سازی معابر ۳۷ هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن در شهر بوشهر به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح سه شنبه در بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از پروژه‌های آماده‌سازی معابر اراضی نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های بوشهر و تنگستان در جریان این بازدیدها با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در آماده‌سازی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت: هم‌اکنون آماده‌سازی معابر ۲۶۲ هکتار از اراضی پروژه‌پروژه‌های نهضت ملی مسکن در ۲ شهرستان بوشهر و تنگستان برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به حجم عملیات در حال اجرا جهت آماده‌سازی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن اظهار داشت: با تلاش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده‌سازی معابر ۳۷ هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن در شهر بوشهر به پایان رسید.

وی افزود: همچنین از دیگر پروژه‌های آماده‌سازی معابر اراضی نهضت ملی مسکن در شهر بوشهر می‌توان به فاز نخست عملیات آماده‌سازی معابر به مساحت ۱۰۷ هکتار اشاره کرد که هم‌اکنون با شتاب خوبی در حال اجراست.

وی، آماده‌سازی ۱۲۰ هکتار اراضی نهضت ملی مسکن در روستای لیلک از توابع شهرستان تنگستان را از دیگر پروژه‌های مهمی دانست که برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است و بیان کرد: بر اساس سیاستگذاری صورت گرفته این اراضی با اولویت واگذاری به ساکنین بومی روستا و همچنین افرادی که قصد مهاجرت از شهر به روستا را دارند جهت تقویت مهاجرت معکوس در دست اقدام می‌باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر همچنین در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز گفت: اجرای ۲ هزار و ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن به صورت بنیاد ساخت و هزار و ۸۰۰ واحد نیز به صورت گروه ساخت از جمله اقدامات این نهاد طی یکسال اخیر است.