تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782233
شناسه : 3782233
تاریخ :
امروز انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌ها حرف برای گفتن دارد اقتصاد ایران: بیرجند- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌ها حرف برای گفتن دارد، گفت: امروز بر سر موشک‌های نقطه زن ایران در تمام جهان دعواست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ناصری صبح سه شنبه در مراسم تکریم از بازنشستگان اداره کل اقتصاد و دارایی استان اظهار کرد: در آستانه سالروز جنگ تحمیلی و غلبه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر استکبار و هفته دفاع مقدس هستیم.

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای یادآوری جان فشانی‌ها و ایثارگری‌های مردم و رزمندگان غیور کشورمان در برابر تمام استکبار علیه اسلام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: در ۴۵ سال پیش با از خود گذشتگی مردم همیشه در صحنه با رهبری امام راحل طاغوت و طاغوتیان را به زباله دان تاریخ انداختند.

ناصری ادامه داد: از فردای انقلاب همه احساس کردند شاید کشور ایران الگویی تمام عیار برای همه مردم جهان شود توطئه‌ها و فتنه‌های خود را علیه کشورمان شروع کردند و هر کاری از دستشان بر می‌آمد علیه کشور انجام دادند که این انقلاب به سرانجام نرسد و در آخر از هرجایی ناامید شدند جنگ تحمیلی را راه انداختند و همه استکبار با هم در برابر مردم ایران متحد شدند.

وی یادآور شد: اما ملت ایران با سپاه پاسداران تازه تشکیل شده و با حضور مردم همیشه در صحنه روز به روز استقامت شأن بیش‌تر شد و در جنگ تحمیلی پیروز شدند و ما در حالی در برابر دشمن در این جنگ ایستادیم که به‌شدت در حال تحریم بودیم.

معاون استاندار افزود: امروز به شکلی در دنیا قرار گرفتیم که در مقابل همه حرف داریم و در زمینه‌های مختلف علمی در رده‌های یک تا پنج دنیا هستیم و بر سر موشک‌های نقطه زن ما دعواست.

وی با بیان اینکه بهترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی و بازنشستگان هستند، گفت: بازنشستگان تجارب مفید و ارزشمندی دارند و آموزه‌های دینی همواره به ما تأکید دارند که از تجارب علمی بازنشسته‌ها و توان علمی جوانان باید استفاده شود.

ناصری خاطرنشان کرد: از بازنشستگان همه ادارات در خواست داریم که حتماً به ادارات رفت و آمد داشته باشند و ارتباط بگیرند تا نیروهای جدید از تجارب آنها بهره ببرند.