تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3782221
شناسه : 3782221
تاریخ :
طرح احمقانه ارتش رژیم صهیونیستی برای جبران کمبود نیرو اقتصاد ایران: ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی برای جبران کمبود عناصر نیروی زمینی، طرح غیر کاربردی و احمقانه‌ای را کلید زده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آژانس رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش تلاش دارد برای جبران کمبود نیرو در بخش زمینی، عناصر نیروی دریایی را برای مبارزات زمینی آموزش دهد.

تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه که با ورود به دوازدهمین ماه خود روندی فرسایشی به خود گرفته و عملیات حزب الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی و خیزش مردمی در کرانه باختری ارتش رژیم صهیونیستی را به فرسایش کشانده و تلفات و خسارات جبران ناپذیر را در میان آنها ایجاد کرده است.

این در حالی است که روزنامه صهیونیستی جروزالم پست به نقل از سردمداران تل‌آویو مدعی است که اسرائیل در کمترین فاصله نسبت به اعلام جنگ فراگیر با حزب‌الله لبنان از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی قرار دارد.

روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم نیز به نقل از منابع مطلع مدعی شده که اوری گودین فرمانده منطقه شمالی در ارتش رژیم صهیونیستی پیشنهاد ایجاد منطقه بی‌طرف در جنوب لبنان را مطرح کرده است.

این شانتاژ رسانه‌ای در حالی شدت گرفته که رژیم صهیونیستی در حال حاضر نیز با کمبود نیرو مواجه است و معلوم نیست چطور می‌خواهد با سازمانی بسیار بزرگ‌تر از حماس که طی ۱۱ ماه گذشته ارتش اسرائیل را فلج کرده، جنگ فراگیر را آغاز کند.