تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3782195
شناسه : 3782195
تاریخ :
تایید صلاحیت ۷۵ شرکت برای فعالیت به عنوان سرویس مدرسه اقتصاد ایران: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: ۷۵ شرکت برای فعالیت به عنوان سرویس مدرسه تأیید صلاحیت شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، شادی مالکی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: در حوزه سرویس مدرسه در تهران ما به ۵۶۰۰ دانش‌آموز مدارس عادی و استثنایی خدمات می‌دهیم. دانش آموزان متقاضی سرویس و رانندگان باید در سامانه سپند ثبت نام کنند.

وی افزود: بستر رسمی در حوزه سرویس‌های مدارس مشخص شده است که پیمانکاران باید در سامانه سپند خودروی خود را ثبت کرده باشند و در بستر غیر رسمی هم پیمانکارانی بدون ثبت نام در سامانه مشغول به خدمت رسانی هستند که باید تأیید صلاحیت شوند.

مالکی همچنین گفت: آموزش پرورش صحبت کرده‌ایم که پیمانکاران را موظف کند که راننده و خودرو را در سامانه ثبت کنند. در غیر این صورت اعمال قانون و جریمه خواهند شد.

وی تاکید کرد: اگر خودرویی فاقد برچسب باشد حتماً اعمال قانون می‌شود.

مالکی همچنین اظهار داشت: محتواهای آموزشی برای رانندگانی که در سپند ثبت نام کردند ارائه شده اما در برخی مدارس دانش آموزانی داریم که تعداد اندکی هستند که ثبت نام کرده‌اند و اکثریت ثبت نام نکرده‌اند. در تعاملی که با آموزش و پرورش داشتیم بنا شد که سرویس مدرسه به این افراد نیز خدمات بدهد.