تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782189
شناسه : 3782189
تاریخ :
۲۰ هزار دانش آموز کلاس اولی در زنجان وارد مدارس شدند اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ۲۰ هزار دانش آموز کلاس اولی در این استان سال تحصیلی را آغاز کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی صبح سه شنبه در جشن شکوفه‌ها و ورود کلاس اولی‌ها به مدرسه در دبستان شاهد نرگس شهر زنجان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید بالغ بر ۲۲۹ هزار دانش‌آموز زنجانی در مدارس این استان حضور می‌یابند، گفت: ۲۰ هزار دانش آموز کلاس اولی در این استان سال تحصیلی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان زنجان تمام تلاش خود را برای ایجاد فضای مناسب آموزشی در استان صورت داده است، افزود: آموزش و پرورش در بحث تربیت نسل آینده وظیفه سنگینی دارد و باید با کمک خانواده‌ها این فضای مناسب فراهم شود.

اسماعیلی با بیان اینکه با آغاز سال تحصیلی کلاس اولی‌ها، فضای مدارس گرم و پرشور می‌شود، افزود: دانش آموزان سرمایه‌های کشور هستند و دغدغه ما توانمندی این نسل برای آینده کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: ورود به مدرسه از مهمترین روزهای زندگی هر فرد است و به همین دلیل در ذهن همه ثبت و ضبط می‌شود.

اسماعیلی همچنین با تاکید بر لزوم توجه بر نقش خانواده‌ها در زمینه تعلیم و تربیت، رشد و توسعه نظام آموزشی را در سایه تعامل سازنده دو نهاد خانواده و مدرسه عنوان کرد و افزود: خانواده‌ها نقش مهمی در توسعه و تقویت آموزش در جامعه دارند.

وی در ادامه با اشاره به نحوه ارزشیابی توصیفی در مقطع ابتدایی، ادامه داد: آموزش و پرورش در این مقطع به دنبال عدد و نمره نیستیم بلکه طی این دوره تربیت تمام ساحتی در الویت است.