تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782176
شناسه : 3782176
تاریخ :
هیچ مدرسه‌ای در میناب نباید سال‌ تحصیلی را بدون آب و برق آغاز کند اقتصاد ایران: بندرعباس- فرماندار ویژه میناب گفت: با توجه به بازگشایی مدارس آب و برق هیچ مدرسه‌ای در شهر و روستاها نباید قطع باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رادمهر صبح سه شنبه در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش میناب ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: طی چند سال گذشته تلاش‌های زیادی برای ارتقای جایگاه دانش‌آموزان در کنکور انجام شده است و مهم‌ترین شاخص آموزش و پرورش نتایج کنکور است.

وی افزود: باید برای تحصیل دانش آموزان طوری برنامه ریزی شود که سطح یادگیری بالا رود و نتایج آن را در قبولی کنکور در تمامی رشته‌ها دیده شود.

رادمهر یادآور شد: با توجه به بازگشایی مدارس بررسی شود آب و برق هیچ مدرسه‌ای قطع نباشد.

فرماندار ویژه میناب خاطر نشان کرد: باید فضای آموزشی امن، ایمن و مناسب برای دانش آموزان مهیا شود تا در آرامش خاطر کسب علم کنند.

نماینده عالی دولت در میناب بیان کرد: بازگشایی مدارس در شهرها و روستاها یک نشاط و جلوه زیبای را به همراه دارد از این‌رو همه باید کمک کنند تا سال تحصیلی خوبی را آغاز و به اتمام برسانیم و به این منظور ضرورت دارد دهیاران نیز نهایت همکاری را با مجموعه آموزش و پرورش داشته باشند.

حامدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میناب نیز در این نشست گفت: در مهر ماه امسال ۷ هزار دانش آموز در قالب ۲۵۰۰ کلاس درس در شهرستان میناب سال تحصیلی را آغاز می‌کنند.

وی افزود: ایمن سازی مسیر تردد دانش آموزان یکی از مهمترین دغدغه‌های اولیا است که امیدواریم با کمک عوامل انتظامی و راهور بتوایم امنیت مناسب را برقرار کنیم

حامدی یادآور شد: به کمک خیرین مدرسه ساز یک مدرسه ۶ کلاسه در روستای کولغ کاشی بخش بندزرک و یک مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر کرگان و همچنین یک مدرسه در شهرک فرهنگ شهر میناب به زودی احداث خواهد شد.