تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782148
شناسه : 3782148
تاریخ :
مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان معرفی شد  اقتصاد ایران: زاهدان_ مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان طی مراسمی معرفی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس کل دادگستری و رئیس هیأت امنا ستاد دیه سیستان و بلوچستان صبح امروز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه استان که با حضور اعضای هیأت امنای ستاد دیه این خطه پهناور در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، گفت: ستاد دیه ستادی کاملاً مردمی است که با حضور فعال خود در استان و ارتباط مستمر با سازمانها، ادارات، خیرین، نیکوکاران و همچنین دیدار چهره به چهره با زندانیان و درک مشکلات این قشر از افراد آبرومند جامعه توانسته است به اهداف خود جامه عمل بپوشاند و موجبات آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد را در سطح کشور فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی موحدی راد ضمن اعلام آمادگی برای همکاری بیش از پیش، برای مدیر جدید ستاد دیه استان آرزوی توفیق کرد.

شایان ذکر است «مهدی میرامامی» مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان، سابقه معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان، معاون جذب مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و دیگر مسوولیت‌های متعدد در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان را در کارنامه کاری خود دارد.

در پایان این مراسم، از خدمات ارزشمند «محمد حسین خسروی» مدیر کل اداره زندان‌های استان که به عنوان سرپرست، به مدت دو سال، عهده دار مدیریت این ستاد بود، تقدیر و تشکر شد.