تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3782120
شناسه : 3782120
تاریخ :
واکنش رسانه قطری به شکست الغرافه؛ تکرار تاریخ! اقتصاد ایران: رسانه قطری به بررسی شکست نماینده این کشور در لیگ نخبگان آسیا برابر استقلال پرداخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الغرافه قطر در نخستین بازی‌اش در لیگ نخبگان آسیا شب گذشته در تهران 3 بر صفر برابر استقلال شکست خورد و بدون کسب حداقل امتیاز به خانه بازگشت.

روزنامه الرایه قطر با اشاره به تکرار تاریخ برای الغرافه در دیدار برابر حریف ایرانی‌اش این بار در لیگ نخبگان آسیا نوشت: هرچند دیروز سومین تقابل تاریخ تیم‌های الغرافه و استقلال انجام شد اما این دومین بار بود که الغرافه 3 بر صفر مغلوب این حریف شد. این دو تیم پیش از بازی دیروز دو بار برابر هم قرار گرفتند که در بازی نخست در سال 2010 در ورزشگاه آزادی تهران استقلال 3 بر صفر الغرافه را شکست داد و بازی برگشت در دوحه با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در بخشی دیگر از گزارش این رسانه قطری ضمن اشاره به صحنه‌های گل‌های استقلال آمده است: گل به خودی زودهنگام الغرافه هیجان بازی را عوض کرد و تا اوسط نیمه نخست برتری الغرافه و فشار هجومی بازیکنان استقلال تداوم داشت. الغرافه با وجود مالکیت توپ در خط میانی نتوانست خطری روی دروازه استقلال ایجاد کند و این تیم پس از دریافت گل دوم کاملاٌ فرو ریخت که در نهایت منجر به گل سوم حریف هم شد.

انتهای پیام/