تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3782102
شناسه : 3782102
تاریخ :
تنش در تل‌آویو در بحبوحه جنگ بالا گرفت اقتصاد ایران: درگیری‌های سیاسی میان مقامات رژیم صهیونیستی آن هم در بحبوحه جنگ در چند جبهه بالا گرفته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که نگرانی‌های گسترده‌ای در نهادهای امنیتی این رژیم مبنی بر قصد و نیت بنیامین نتانیاهو برای برکناری یوآو گالانت وزیر جنگ تل آویو آن هم در بحبوحه جنگ وجود دارد.

این کانال اضافه کرد: ترس و نگرانی‌هایی مبنی بر عدم حمایت آمریکا از تل آویو در برابر دادگاه جنایی بین المللی در صورت برکناری گالانت وجود دارد.

در این گزارش آمده است: قرار بود شب گذشته گالانت از سمت خود برکنار شود اما ساره نتانیاهو همسر بنیامین نتانیاهو هنوز شایستگی ساعر را تأیید نکرده است!

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که گالانت روز گذشته به صورت تعمدی در پیوستن به نشست کابینه امنیتی تأخیر کرد.

روزنامه هاآرتص به نقل از یک دیپلمات اروپایی نوشت: ما برای دستیابی به توافق تبادل اسرا با طرف فلسطینی تلاش می‌کنیم اما همکاری با مقامی که با این روند مخالف باشد سخت است.

وی در ادامه افزود: گالانت می‌داند اگر اسرائیل وارد جنگ با لبنان شود نمی‌توان پیش بینی کرد آیا می‌تواند این جنگ را سریعاً به پایان برساند یا خیر؟

یک منبع در دولت آمریکا نیز در خصوص جانشین گالانت با نام گدعون ساعر گفت: وی در خارج از اسرائیل ناآشنا است. ساعر مانند گالانت با آمریکا ارتباط تنگاتنگی ندارد.