تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3782007
شناسه : 3782007
تاریخ :
ششمین جشنواره انگور حسن رباط برگزار می‌شود اقتصاد ایران: اصفهان - رئیس شورای اسلامی روستای حسن رباط از برگزاری ششمین جشنواره انگور در این روستا خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد امیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ششمین جشنواره انگور روستای حسن رباط امسال مجدد برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این جشنواره را ۳۰ شهریورماه اعلام کرد و گفت: از همه مردم ایران برای حضور در این جشنواره دعوت می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی روستای حسن رباط با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای این جشنواره ابراز کرد: باید توجه داشت که هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد فضای شادی و نشاط و همچنین معرفی ظرفیت‌های روستای حسن رباط به مردم ایران است، از این رو در کنار برگزار جشن و دعوت از هنرمندان و برپایی جُنگ شادی، از گروه‌های موسیقی از اقوام مختلف ایرانی، میزبان مهمانان جشنواره خواهیم بود.

ششمین جشنواره انگور حسن رباط برگزار می‌شود

وی همچنین به برپایی نمایشگاهی از صنایع دستی، محصولات غذایی و ظرفیت‌های گردشگری روستای حسن رباط در حاشیه این جشنواره اشاره کرد و گفت: همچنین طی چند سال اخیر با توجه به استقبال هزاران نفری مردم ایران در دوره‌های قبلی جشنواره، زیرساخت‌هایی از جمله راه‌اندازی پارک کوهستانی که منطقه‌ای بکر و تفرجگاهی برای مهمانان است، راه‌اندازی شده است.

امیری تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند ضمن حضور در جشنواره از مناطق بکر گردشگری طبیعی از جمله منطقه تخته سرخ، حیات وحش موته و.... نیز بازدید کنند.

وی ادامه داد: حمام تاریخی روستای حسن رباط نیز با تغییر کاربری موزه مردم‌شناسی این روستا میزبان بازدیدکنندگان است.