تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3781990
شناسه : 3781990
تاریخ :
لاپید:زمان به نفع اسرای اسرائیلی نیست/باید با حماس به توافق برسیم اقتصاد ایران: یائیر لاپید، رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی روز دوشنبه پس از دیدار با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که این رژیم باید با حماس درباره اسرا در غزه به توافق برسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القاهره الاخباریه، یائیر لاپید، رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم صهیونیستی که به واشنگتن سفر کرده است بار دیگر بر ضرورت دستیابی به آتش بس با حماس تاکید کرد.

یائیر لاپید روز دوشنبه در واشنگتن با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا دیدار و درباره راه‌های دستیابی به آتش بس با گروه‌های فلسطینی در غزه رایزنی کرد.

رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه پس از دیدار با جیک سالیوان در توییتی در شبکه ایکس نوشت: «در این دیدار تصریح کردم که زمان برای گروگانان اسرائیلی دربند نزد حماس در غزه به سرعت در حال تمام شدن است.»

وی تصریح کرد که در دیدار با مشاور امنیت ملی آمریکا در جریان سفرم به آمریکا، درباره لزوم تلاش‌ها برای دستیابی به آتش بس برای توافق بر سر تبادل اسرا با حماس گفت‌وگو کردم؛ چرا که زمان به نفع اسرای دربند نزد حماس نیست.

وی افزود: «هر ساعتی که سپری می‌شود، زمان مرگ آنان را تسریع می‌کند و باید برای مبادله گروگانان با حماس به توافق برسیم.»