تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3781975
شناسه : 3781975
تاریخ :
شهریاری: با سرمربی خارجی صحبت نکرده ایم/ مشکلی با نکونام نداریم اقتصاد ایران: رییس هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد هیچ مشکلی بین باشگاه و جواد نکونام وجود ندارد و اعلام کرد صحبتی با سرمربی خارجی نشده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در دور نخست رقابت های لیگ نخبگان آسیا شامگاه دوشنبه ۲۶ شهریور در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان الغرافه قطر بود و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد.

احمد شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه استقلال پس از این پیروزی گفت: در این بازی خوب بودیم و خوب تر هم خواهیم شد. به همه هواداران و همه ملت ایران این برد شیرین را تبریک می گویم. تیم استقلال مثل همیشه پرقدرت به جلو حرکت خواهد کرد.

وی گفت: تیم نسبت به سال گذشته که تیم خوبی بود دو برابر بهتر شده است و چند بازیکن داخلی و بیرونی را جذب کرده ایم. چند بازیکنی که در این مسابقه بازی کردند تازه به تیم اضافه شده اند و تا به هماهنگی برسند زمان می برد.

وی در خصوص حواشی پیش آمده میان باشگاه و نکونام گفت: هیچ مشکلی با جواد نکونام نداریم.

شهریاری در خصوص دلخوری نکونام در خصوص عدم جذب دستیار خارجی گفت: ان‌شاالله که صحبت می شود و درست می شود.

و در واکنش به گزینه خارجی برای جانشینی نکونام گفت: با سرمربی خارجی برای جانشینی نکونام هیچ صحبتی نشده است. هرکس صحبت کرده است برود و درستش کند.