تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3781973
شناسه : 3781973
تاریخ :
۵۰ برنامه محوری سالگرد دفاع مقدس در سمنان برگزار می‌شود اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس سمنان از برنامه ریزی ۵۰ برنامه محوری ویژه هفته گرامی داشت دفاع مقدس در سراسر استان با حضور اقشار مختلف مردم خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباس مطهری شامگاه دوشنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها به میزبانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان از برنامه ریزی ۵۰ برنامه محوری ویژه گرامی داشت هفته دفاع مقدس در سراسر استان سمنان و با حضور اقشار مختلف مردم خبر داد.

وی با بیان اینکه نواختن زنگ مهر و مقاومت از جمله برنامه‌های محوری ایام گرامی داشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان است که با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود، افزود: در این ایام حضور راویان در مدرسه‌ها و مسجدها را خواهیم داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس سمنان از تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در مناطق مختلف استان طی هفته گرامی داشت دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این ایام برگزاری غرفه نقش زنان در دفاع مقدس را نیز خواهیم داشت.

مطهری با بیان اینکه در این ایام گلباران مزار شهدا در سراسر استان سمنان با حضور مردم و مسئولان صورت می‌گیرد، گفت: تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان سمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایش خیابانی با هدف تبیین و معرفی نقش زنان در دفاع مقدس با حضور هنرمندان استان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان سمنان است، افزود: همایش سنگر سازان از دیگر برنامه‌های محوری این ایام در استان خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس استان سمنان از فضا سازی استان متناسب با هفته دفاع مقدس نیز خبر داد و گفت: در طول این ایام شاهد نصب ۴۴ تابلوهای بین راهی و جاده‌ای برای تبیین مفهوم دفاع مقدس و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در استان سمنان هستیم.

مطهری از برگزاری مراسم یادواره‌های شهدا، تبیین نقش شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و همچنین فرهنگ ایثار و مقاومت در کنار برگزاری مراسم گرامی داشت خانواده شهدا و روایتگری راویان دفاع مقدس را در کنار رونمایی از کتاب از دیگر برنامه‌های محوری ایام هفته دفاع مقدس در استان سمنان اعلام کرد.