تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3781972
شناسه : 3781972
تاریخ :
گاریدو: به خاطر بازی خوب بازیکنان پرسپولیس احساس غرور می‌کنم اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و از این بابت به بازیکنان خسته نباشید می گویم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، خوان کارلوس گاریدو در پایان بازی با الاهلی عربستان اظهار داشت: بابت بازی خوبی که انجام دادیم به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از این بابت احساس غرور می‌کنم.

او ادامه داد: بر بازی تسلط داشتیم و موقعیت‌هایی هم خلق کردیم اما شانس با ما یار نبود. روی حرکت دو بازیکن الاهلی گل دریافت کردیم در حالی که در ادامه به بازی تسلط یافتیم و موقعیت های زیادی هم خلق کردیم. همه دیدند که برای ما خطای پنالتی رخ داد و دلیل رد شدن آن توسط VAR را نمی دانم. پرسپولیس و هوادران آن بزرگ هستند و باید به ما احترام گذاشته شود و اینکه برای ما پنالتی اعلام نشد یک بی احترامی به پرسپولیس بود و ما استحقاق به ثمر رساندن گل تساوی را داشتیم.

او تصریح کرد: بازیکنان الاهلی یک بازیکن عادی نیستند و از قبل به عملکرد آنها آشنا بودیم. ما حق داریم که ناراحت باشیم اما باید برای ادامه راه موفق ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس و الاهلی دو تیم بزرگ هستند اما فقط در این بازی شاهد یک گل بودیم. باید بازی را آنالیز کنیم و دلیل گل نزدن تیم را بیابیم. ما برای دو هدف وارد عربستان شدیم اول اینکه بازی هجومی داشته باشیم و دومین هدف ما این بود که شخصیت بزرگ تیم را به نمایش بگذاریم.