تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3781480
شناسه : 3781480
تاریخ :
تاکید بر خطبه ۱۶ نهج‌البلاغه/ سوال از رئیس جمهور به قید قرعه اقتصاد ایران: نخستین نشست خبری مسعود پزشکیان رئیس جمهور دولت چهاردهم عصر امروز (۲۶ شهریور ماه) با حضور جمع کثیری از نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نشست خبری مسعود پزشکیان رئیس جمهور دولت چهاردهم عصر امروز (۲۶ شهریور ماه) با حضور جمع کثیری از نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

از حواشی قابل بیان در خصوص این نشست، اینکه نشست مذکور در حالی برگزار می‌شود که از ساعت‌ها قبل خبرنگاران و تیم‌های رسانه‌ای خود را به محل برگزاری این نشست رسانده‌اند.

محیط برگزاری نشست بدون هیچ تشریفات خاصی طراحی شده و میز پاسخگویی رئیس جمهور از میکروفون و لوگوی اختصاصی رسانه‌ها، خالی است و صرفاً بنری در پشت زمینه محل نشستن رئیس‌جمهور طراحی شده که سمت راست بالای بنر، تصویری از مقام معظم رهبری و شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» به چشم می‌خورد.

سمت چپ بنر نیز عکس امام خمینی (ره) و نوشته‌ای زیر آن تحت عنوان «وحدت کلمه رمز پیروزی» جای گذاری شده است. قله دماوند و پرچم ایران و خطبه ۱۶ نهج البلاغه که یکی از کلیدی‌ترین جملات رئیس جمهور در ایام تبلیغات انتخاباتی محسوب می‌شود، تحت عنوان «گردنم را در گرو وعده‌هایم می گذارم» در این بنر طراحی و جای گذاری شده است. «اصلاح حکمرانی |بازگشت به مردم» و «برای ایران| دولت وفاق ملی هم از جمله شعارهایی است که در این بنر خودنمایی می‌کند.

گفته می‌شود این نشست خبری مفصل ترین نشست یک رئیس جمهور با خبرنگاران خواهد بود و پزشکیان قرار است به ۳۰ سوال خبرنگاران پاسخ دهد.

اتاقی برای ثبت سوالات خبرنگاران از طریق سیستم، در محل نشست طراحی شده که ساعتی قبل از آغاز نشست مجوز ورود و آغاز فرآیند ثبت سوال به خبرنگاران رسانه‌ها داده می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است روال پرسیدن سوالات از رئیس جمهور بر اساس قرعه کشی خواهد بود و این روش هم در نوع خود، برای اولین بار در این سطح از نشست‌ها انجام خواهد شد.

در حال تکمیل...