تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3781182
شناسه : 3781182
تاریخ :
۸نقطه پرحادثه جاده‌ای کرمانشاه ایمن‌سازی می‌شود اقتصاد ایران: کرمانشاه- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ضمن اعلام اصلاح ۱۱ نقطه پرحادثه جاده‌ای، از پیشرفت فیزیکی ۶۰درصدی هشت نقطه باقی‌مانده خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده‌ای همواره جزو برنامه‌های اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بوده و از این رو سعی کرده‌ایم تمام امکانات و تجهیزات لازم را برای تسهیل تردد مردم فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه ۱۹ نقطه پرحادثه مصوب در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه شناسایی شده که ۱۱ نقطه با اعتباری بیش از ۴۶ میلیارد تومان اصلاح و عملیات رفع سایر نقاط در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: هشت نقطه پرحادثه باقی‌مانده با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی در حال اصلاح است.

کهریزی عنوان کرد: هشت نقطه پرحادثه باقی‌مانده در محورهای کنگاور به فش، بیستون به صحنه، بیستون به کرمانشاه، کرمانشاه به قزانچی، کرمانشاه به بیستون، بیستون و کرمانشاه به کوزران بوده که توسط کارشناسان راهداری در حال رفع و اصلاح است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین آشکارسازی، ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی، نقاط پرحادثه و مستعد حادثه، به‌روزرسانی سیستم روشنایی و ارتقای روشنایی، نصب انواع تابلو وعلائم ایمنی، نصب و تعمیر حفاظ‌های ایمنی شامل گاردریل، هندریل و نیوجرسی و ایمن‌سازی تقاطع‌های هم‌سطح از جمله اقداماتی است که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه برای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی انجام می‌گیرد.

کهریزی با بیان اینکه رفع نقاط پرحادثه جاده‌ای برای کاهش تصادفات رانندگی همواره مورد تأکید بوده، تصریح کرد: اصلی‌ترین هدف راهبردی و رویکرد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای است که به همین منظور با انجام برنامه‌ریزی و اهداف کارشناسی شده اقداماتی در این حوزه انجام گرفته است.