تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3781092
شناسه : 3781092
تاریخ :
پارس‌خودرو با پنج محصول جدید به مشهد می‌‌رود اقتصاد ایران: عصر خودرو- شرکت پارس‌خودرو در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در مشهد مقدس حضور خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پارس‌خودرو با نمایش پنج محصول جدید خود شامل رووی erx5 ، نیسان سیلفی هیبرید، محصول پلت‌فرم P90، سهند CNG و سهند آپشنال در نمایشگاه مشهد حاضر خواهد شد.

همچنین دو دستگاه خودرو سهند جهت انجام تست‌های جاده‌ای و رانندگی در پیست نمایشگاه درنظر گرفته شده و بازدیدکنندگان می‌توانند رانندگی و استفاده کامل از سهند را تجربه کنند.

برای نخستین‌بار محصول پلت‌فرم P90 در معرض نمایش قرار داده شده و حاضران در نمایشگاه می‌توانند از خودرو جدید پارس‌خودرو بازدید کنند.

همچنین به‌دنبال اعلام آغاز همکاری پارس‌خودرو و سایک‌موتور، خودرو رووی ERX5 نیز برای نخستین‌بار مورد بازدید قرار خواهد گرفت؛ این محصول از بالاترین سطوح استانداردهای ایمنی و کیفی برخوردار است و پارس‌خودرو به‌عنوان شریک تجاری جدید سایک‌موتور در سال جاری این محصول را به بازار عرضه خواهد کرد.

خودرو نیسان سیلفی نیز دیگر محصول پارس‌خودرو و شریک تجاری سنتی آن یعنی نیسان است که قرار است در غرفه پارس‌خودرو در معرض مشاهده بازدیدکنندگان قرار گیرد.

براساس این گزارش، غرفه شرکت پارس‌خودرو از تاریخ 28 الی 31 شهریورماه در سالن عطار از ساعت 16 الی 22، پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به صنعت خودرو خواهد بود.