تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3781058
شناسه : 3781058
تاریخ :
ارائه تخفیف ۳۰ درصدی در حوزه خدمات درمانی و پزشکی به تاکسیرانان اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ارائه تخفیف ۳۰ درصدی در حوزه خدمات درمانی و پزشکی به تاکسیرانان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شادی مالکی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به ارائه خدمات رفاهی و آموزشی به تاکسیرانان پایتخت اظهار کرد: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به منظور فراهم کردن امکانات رفاهی و ارائه سرویس‌های مناسب به خانواده بزرگ تاکسیرانان تفاهم‌نامه همکاری با مراکز مختلف داشته است.

وی افزود: همچنین اداره رفاه سازمان تاکسیرانی شهر تهران در حوزه‌های درمانی، خدمات اقامتی و گردشگری، آموزشی، ورزشی، استفاده از تالارهای پذیرایی در برگزاری مراسم مختلف، تهیه لوازم الکترونیکی، لوازم منزل، فرش و تابلو فرش، پوشاک، تهیه عینک و لنز و عدسی، بیمه خودرو را برای خدمت رسانی به تاکسیرانان تأمین کرده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران همچنین تاکید کرد: تأمین قطعات مصرفی خودرو شامل لاستیک، روغن، باتری و لوازم یدکی استاندارد، تعمیر و بازسازی خودرو، پوشش بیمه درمان تکمیلی، شناسایی و کمک به بیماران صعب العلاج و بیماری‌های خاص از جمله اقداماتی است که به منظور خدمت‌رسانی به تاکسیرانان توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران صورت می‌پذیرد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم توجه به خدمات حوزه درمانی تاکسیرانان توسط این سازمان گفت: برای نخستین بار با هدف ارتقای سطح سلامت و رفاه تاکسیرانان و بهره‌مندی هر چه بیشتر از خدمات درمانی مطلوب و با همکاری شرکت شهر سالم، تاکسیرانان همانند کارکنان رسمی شهرداری تهران می‌توانند در بازه زمانی «دی ماه» تا انتهای «اسفندماه» هر سال از طریق سایت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نسبت به ثبت نام رایگان بیمه درمان تکمیلی اقدام کنند.

مالکی افزود: همچنین تاکسیرانان و خانواده محترم آنان، می‌توانند با ۳۰ درصد تخفیف از کلیه خدمات دندان‌پزشکی و دریافت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدون کارمزد برای انجام خدمات ایمپلنت در ۸ مرکز دندانپزشکی استفاده کنند.

وی در مورد روند دریافت خدمات پزشکی و درمانی از سوی تاکسیرانان اظهار کرد: تاکسیرانان برای دریافت کلیه خدمات مذکور باید ضمن مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانی و دریافت معرفی نامه مرتبط به مراکز درمانی مربوطه مراجعه و از خدمات آن بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه گفت: همچنین سازمان تاکسیرانی با همکاری شرکت شهر سالم شهرداری تهران اقدام به شناسایی و پرداخت کمک هزینه درمانی به بیماران خاص و صعب العلاج می‌کند.

وی با اشاره به پرداخت کمک بلاعوض به تاکسیرانان دارای فرزند کم توان گفت: سازمان تاکسیرانی برای نخستین بار با شناسایی تاکسیرانان دارای فرزند کم توان، نسبت به پرداخت کمک بلاعوض برای آنان اقدام می‌کند، در این خدمات پس از ثبت نام تاکسیران در اداره رفاه سازمان تاکسیرانی و تأیید کمیسیون پزشکی شرکت شهر سالم مبلغی به عنوان کمک بلاعوض به حساب تاکسیرانان دارای فرزند کم توان واریز می‌شود، در این ارائه خدمات سعی بر این است به بهترین شکل صورت بپذیرد.