تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3781054
شناسه : 3781054
تاریخ :
برگزاری هشتمین نشست تخصصی بانوان فعال و تاثیرگذار غرب البرز اقتصاد ایران: کرج- هشتمین نشست تخصصی بانوان فعال و تاثیرگذار غرب استان البرز با محوریت «الگوی سوم زن مسلمان ایرانی» در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین نشست تخصصی بانوان فعال و تأثیرگذار غرب استان البرز با محوریت «الگوی سوم زن مسلمان ایرانی» در شهرستان ساوجبلاغ با حضور جمعی از بانوان فعال و تأثیرگذار و به میزبانی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های غرب استان البرز در مجلس برگزار شد، در این نشست بر لزوم تشکیل کارگروهی ویژه برای رسیدگی به امور بانوان و خانواده تاکید شد.

معصومه آقایی، مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده با اشاره به نقش محوری زنان در جامعه، اظهار داشت: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه، نقش بسیار مهمی در تربیت نسل آینده و پیشرفت جامعه ایفا می‌کنند. تشکیل این کارگروه گامی مهم در جهت شناسایی و رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی بانوان در شهرستان‌های غرب استان البرز است.

علی حدادی نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تاکید بر نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بر اهمیت الگوی سوم زن مسلمان ایرانی تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: الگوی سوم زن مسلمان ایرانی، الگویی است که در آن زن هم به ارزش‌های اسلامی پایبند است و هم در عرصه‌های اجتماعی فعال است.

عکس آرشیوی است.