تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3781023
شناسه : 3781023
تاریخ :
برگزاری ۵۰ جشن محوری به مناسبت هفته وحدت در خوزستان اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: بیش از ۵۰ جشن محوری در سطح استان به مناسبت هفته وحدت برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ صبح امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای با اشاره به روایتی از پیامبر اعظم که «من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم» اظهار کرد: پیامبر رحمت بارها فرموده اند هر مسلمانی صبح کند در حالی که از احوالات دیگر مسلمانان بی خبر باشد و برای مشکلات آنها دل نسوزاند مسلمان نیست.

وی، هفته وحدت را بهانه‌ای برای حمایت از مردم مظلوم غزه دانست و افزود: مسلمانان سراسر جهان با توجه به پویش جهانی «علی حب النبی ندعم فلسطین» به معنای «به عشق پیامبر حامی فلسطینم» می‌بایست در این روزهای هفته وحدت در بسترهای مختلف از مردم مظلوم غزه حمایت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری بیش از ۵۰ جشن محوری در سطح استان و همچنین سلسله برنامه‌های پیامبر رحمت در شهرستان‌های خوزستان خبر داد و افزود: به همت ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها در هر شهرستان حداقل یک برنامه محوری خواهیم داشت و در برخی شهرستان‌ها این رقم بالاتر خواهد رفت و البته این برنامه غیر از برنامه‌های مستمر و سالیانه در مساجد است.