تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780987
شناسه : 3780987
تاریخ :
اجرای ۴۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران اقتصاد ایران: ساری- مسئول بسیج سازندگی مازندران تعداد پروژه های در دست اقدام محرومیت زدایی را در این استان چهار هزار و ۵۰۹ طرح اعلام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مهدی اقبال پور صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پروژه‌های مختلفی توسط قرارگاه سازندگی بسیج در دست اقدام است، گفت تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های آبرسانی در استان صرف شده است.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی ادامه داد: در حوزه اشتغال رساخت‌های مورد نیاز برای مجموعه‌های آموزشی در اختیار گذاشته می‌شود.

وی با اظهاری که هزار و ۴۵۰ صندوق خرد در استان تشکیل شده است، گفت: ۵۰۰۰ گروه جهادی نیز در استان در حوزه‌های مختلف به فعالیت مشغول هستند.

مسئول بسیج سازندگی استان مازندران با اشاره به شناسایی ۵۰۰ روستا برای اجرای طرح توانمندسازی گفت: در سال جاری بیش از ۱۵۰ روستا رأی اجرای طرح‌های اقتصادی هدف‌گذاری شده است.

سرهنگ اقبال پور ادامه داد: به طور میانگین ۶۰ گروه جهادی در حوزه‌های مختلف اعم از ساخت خانه محرومان‌ها و ارائه خدمات گوناگون در آستان فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا شمار پروژه‌های در دست اجرا را بیش از ۴۵۰۰ پروژه اعلام کرد و گفت: چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تکمیل این پروژه‌ها نیاز است.