تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3780945
شناسه : 3780945
تاریخ :
نگاهی به DryMerge؛ سرویسی که نرم‌افزارهای مختلف را به یکدیگر متصل می‌کند اقتصاد ایران: پلتفرم DryMerge، سرویس جدیدی است که علاوه‌بر متصل کردن برنامه‌های مختلف به یکدیگر، به شما اجازه می‌دهد خودکارسازی‌های مختلفی انجام دهید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

بنابر گزارش TechCrunch، پلتفرم DryMerge نوآوری‌ای جدید در دنیای تکنولوژی محسوب می‌شود که هدف آن ساده‌سازی و یکپارچه‌سازی اپلیکیشن‌ها با استفاده از هوش مصنوعی است.

پلتفرم DryMerge توسط سم براشیرز و ادوارد فریزر توسعه یافته است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از زبان ساده، اتوماسیون‌های مورد‌ نظر خود را تعریف کنند و بقیه‌ی کارها را نیز به‌طور اتوماتیک انجام می‌دهد؛ همین باعث می‌شود که حتی کاربران غیرفنی نیز بتوانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

اسکرین شات از صفحه یک برنامه
Drymerge

یکی از ویژگی‌های برجسته DryMerge این است که می‌تواند اپلیکیشن‌هایی را که به‌طور معمول با یکدیگر ارتباط ندارند، به هم متصل کند. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید یک اتوماسیون تعریف کنید که هر زمان که ایمیلی از یک مشتری جدید دریافت کردید، تیم شما در Slack مطلع شود و اطلاعات مشتری به HubSpot اضافه شود. برنامه‌ی DryMerge فرایند مذکور را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد و نیاز به دخالت دستی را از بین می‌برد.

اسکرین شات از صفحه یک برنامه
Drymerge

فریزر معتقد است که کاربران این پلتفرم شامل خرده‌فروشان آنلاین مد، مدیران مدارس و مدیران دارایی هستند؛ کسانی که هرگز یک خط کد ننوشته‌اند. آن‌ها از ما برای صرفه‌جویی در ساعات روزانه در کارهایی از جمله خودکارسازی پشتیبانی مشتری تا ورود داده‌های مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می‌کنند.

پلتفرم DryMerge از طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها مانند مایکروسافت Outlook، جیمیل، جیرا، Salesforce، سرویس‌های ذخیره‌سازی مانند Dropbox و OneDrive، رسانه‌های اجتماعی مثل ایکس و دیسکورد پشتیبانی می‌کند. این تنوع در پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها باعث می‌شود که DryMerge برای کسب‌وکارهای مختلف با نیازهای متفاوت، مناسب باشد.

مقالات مرتبط
  • هوش مصنوعی o1 شرکت خالق ChatGPT با توانایی استدلال رونمایی شد
  • با آپدیت جدید مایکروسافت، استفاده از استیکی‌نوت در ویندوز آسان‌تر می‌شود

یکی دیگر از مزایای DryMerge این است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به دانش فنی پیچیده، فرایندهای کاری خود را بهبود بخشند و بهره‌وری خود را افزایش دهند. پلتفرم مذکور با استفاده از هوش مصنوعی مولد، فرایندهای پیچیده را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد و کاربران می‌توانند با استفاده از رابط کاربری ساده و کاربرپسند آن، به‌راحتی اتوماسیون‌های مورد نظر خود را ایجاد کنند.

در نهایت پلتفرم DryMerge هنوز در مراحل اولیه‌ی خود قرار دارد و درحال‌حاضر حدود ۲۰۰۰ کاربر دارد؛ اما در تابستان گذشته یک دور سرمایه‌گذاری اولیه‌ی ۲٫۲ میلیون دلاری جذب کرد که بنابر گفته‌ی فریزر، این پول قرار است برای افزودن برنامه‌های جدید و دو برابر کردن اندازه‌ی تیم DryMerge در چند ماه آینده استفاده شود.