تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3780923
شناسه : 3780923
تاریخ :
ثبت نام اتباع غیرمجاز در مدارس استان البرز ممنوع است اقتصاد ایران: کرج- مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: مدیران مدارس دانش‌آموزان اتباع خارجی غیرمجاز را ثبت‌نام نکنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، «سیروس دهقان شیری» گفت: موضوع آموزش و پرورش برای همه کشور مهم است و با زندگی مردم ارتباط دارد.

دهقان شیری در خصوص ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی گفت: موضوع ثبت‌نام اتباع به طور جدی پیگیری شده و همچنین از آموزش و پرورش استان و مدیران مدارس انتظار داریم برابر شیوه نامه و دستورالعمل‌های ابلاغ شده اتباع غیرمجاز را ثبت‌نام نکنند.

وی افزود: ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در استان البرز بر اساس شیوه نامه وزارت آموزش و پرورش و سازمان ملی مهاجرت انجام می‌شود و به ترتیب اولویت ثبت نام صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان اتباع دارای اقامت ویژه، خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، نخبگان و دانش آموزان دارای استعداد برتر، فرزندان اتباع دارای مدارک اقامتی آمایش و هویت، دارندگان روادید دارای اعتبار (به غیر از روادید گردشگری که ممنوع است) و دارندگان سایر مدارک اقامتی معتبر در مدارس استان البرز جهت ثبت نام انجام می‌شود.